« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad.

3. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Myślenice Jarosława Szlachetki o podjętych działaniach w okresie między sesjami.

a) Uchwała w sprawie przejęcia od Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i autostrad zadania zarządzania odcinkiem drogi zlokalizowanej na działce 72/10 obr. Głogoczów w zakresie pełnienia funkcji inwestora w związku z realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi gminnej klasy technicznej L w miejscowości Głogoczów wraz z niezbędną infrastrukturą ".

b) Uchwała w sprawie realizacji inwestycji wodno-kanalizacyjnych w związku z realizacją projektu "Rozbudowa i modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Myślenice wraz z infrastrukturą towarzyszącą" w ramach programu Rządowy Fundusz Polski Ład.

9. Uchwała w sprawie wyznaczenia miejsc do prowadzenia handlu przez rolników i ich domowników produktami rolnymi i spożywczymi na terenie miasta i gminy Myślenice.

10. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody Burmistrzowi Miasta i Gminy Myślenice na dzierżawę w drodze przetargowej na okres 30 lat działki nr 628/52 położonej w Myślenicach obręb 4.

11. Informacja na temat złożonych interpelacji przez radnych.

12. Komunikaty.

13. Wolne wnioski.

14. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej