zmień kontrast powiększ czcionkę pomniejsz czcionkę uproszczona wersja
Rada Miejska w Myślenicach

Rada Miejska w Myślenicach Transmisje z obrad Rady

Transmisja z VII Sesji Rady Miejskiej w Myślenicach

Czas publikacji: 116 dni 6 godzin temu
Długość nagrania: 03:51:57
Liczba odtworzeń: 186
Jakość nagrania: SD | HD

Podsumowanie przebiegu posiedzenia / wygenerowane przez sztuczną inteligencję

Streszczenie VII Sesji Rady Miejskiej w Myślenicach

Punkt 1: Otwarcie Sesji

Sesja rozpoczęła się o godzinie 9:00. Przewodniczący Rady Miejskiej, Pan Jarosław Szlachetka, powitał wszystkich obecnych, w tym burmistrza, zastępcę burmistrza, skarbnika oraz radnych.

Punkt 2: Przyjęcie porządku obrad

Pani Burmistrz wniósł o wprowadzenie dwóch dodatkowych punktów do porządku obrad: 18a dotyczącego dotacji dla instytucji kultury oraz 18b dotyczącego kosztów utrzymania wód. Zgłoszono również wykreślenie punktu dotyczącego współpracy z Powiatem Myślenickim. Po głosowaniu porządek obrad został przyjęty jednogłośnie.

Punkt 3: Przyjęcie protokołu z VI sesji

Protokół z poprzedniej sesji został przyjęty bez uwag.

Punkt 4: Informacje burmistrza o działaniach

Burmistrz przedstawił działania podjęte w okresie między sesjami, w tym podpisanie umowy z Wisłą Kraków, działania w ramach programu Czyste Powietrze, inwestycje w infrastrukturę oraz organizację wydarzeń kulturalnych. Podkreślił również znaczenie współpracy z organizacjami pozarządowymi.

Punkt 5: Wolne wnioski

Radni zadawali pytania dotyczące obwodnicy północnej, umowy z Wisłą oraz stanu inwestycji drogowych. Burmistrz udzielił odpowiedzi, zapewniając o postępach w realizacji projektów.

Punkt 6: Poparcie dla budowy połączenia kolejowego Kraków-Myślenice

Pan Naczelnik Wojciech Sperka przedstawił projekt uchwały dotyczący budowy linii kolejowej. Po dyskusji, w której radni wyrazili swoje obawy dotyczące infrastruktury towarzyszącej oraz kosztów, uchwała została przyjęta.

Punkty 7-12: Uchwały dotyczące podatków i regulaminów

Podjęto uchwały dotyczące stawek podatków od nieruchomości i środków transportowych, inkasa podatków oraz programu usług społecznych. Wszystkie projekty uchwał zostały pozytywnie zaopiniowane przez komisje i przyjęte przez radnych.

Punkt 13: Przerwa

Ogłoszono przerwę w obradach na 15 minut.

Punkt 14: Przejęcie zarządzania odcinkiem drogi

Rozpatrzono projekt uchwały dotyczący przejęcia zarządzania odcinkiem drogi. Uchwała została przyjęta jednogłośnie.

Punkty 15-19: Uchwały dotyczące zarządzania nieruchomościami i finansów

Podjęto uchwały dotyczące dzierżawy nieruchomości, zmiany uchwały budżetowej oraz dotacji dla instytucji kultury. Wszystkie projekty zostały przyjęte.

Punkt 20: Informacja o interpelacjach

Przedstawiono interpelacje zgłoszone przez radnych, dotyczące m.in. kanalizacji, dróg i inwestycji w gminie.

Punkt 21: Komunikaty

Burmistrz przedstawił informacje o odstąpieniu od negocjacji w sprawie projektu umowy urbanistycznej oraz o stanie realizacji zadań oświatowych.

Punkt 22: Zamknięcie sesji

Sesja została zakończona, a przewodniczący podziękował wszystkim za udział.

Uwaga!

Powyższe podsumowanie zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Mogą znajdować się z nim błędy oraz nieścisłości. W celu weryfikacji zapisów podsumowania, rekomendujemy przesłuchać nagranie i upewnić się, że zawarte w nim stwierdzenia są zgodne ze stanem faktycznym.

Pozostałe transmisje